Zoekmachine optimalisatie | Seo-rapportagepraktijken die het behoud van klanten bevorderen
15659
post-template-default,single,single-post,postid-15659,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-14.3,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive

Seo-rapportagepraktijken die het behoud van klanten bevorderen

SEO reporting

Seo-rapportagepraktijken die het behoud van klanten bevorderen

‘Communicatie is de sleutel’ het is vooral waar in het geval van SEO-industrie; het helpt je om te communiceren met je klant. Wanneer SEO-rapportages goed worden uitgevoerd, communiceren we over de waarde van het hebben en behouden van de klanten. Waar beide partijen hetzelfde plan overeenkomen. Enkele manieren waarop SEO-praktijken uw klantenbehoud verbeteren, zijn:

Melden wat ze belangrijk vinden

Klanten zijn druk bezig en het eerste wat ze kunnen vinden, zo niet relavent, zal hen vervelen. Geef ze alles en volg een eenvoudig proces om te helpen met:

Begin met een zakelijk doel
Bepaal de strategie die het doel zal helpen
Voer het plan uit
Rapport over de statistiek

Stel specifieke doelen

Stel specifieke doelen

Het is belangrijk dat communicatie daar en daar wederzijds begrip heeft voordat je begint. Probeer het doel uit te leggen aan de cliënt en wees objectief tijdens het communiceren, als je het doel hebt geraakt, gemist of overschreden.

Jargons elimineren

Klanten zijn professionals op hun eigen vakgebied. Het is uw plicht om ervoor te zorgen dat het rapport dat u maakt, professioneel is. Overweeg of de meetwaarden die u hebt opgenomen gemakkelijk voor de klant te begrijpen zijn. Probeer duidelijke en eenvoudige taal te gebruiken om te communiceren en het gebruik van jargons kan simpele dingen ingewikkelder maken.

Visualiseer uw gegevens op zinvolle manieren

Visualiseer uw gegevens op zinvolle manieren

Wanneer u statistieken probeert uit te leggen aan uw klant, is het beter om grafieken te gebruiken om uw informatie weer te geven. Dit helpt je om je gegevens te transformeren en op een manier te plaatsen die helpt bij het begrijpen van de betekenis achter.

Bied inzichten en niet alleen statistieken

Als u wilt dat uw klant de parameter begrijpt. Probeer de gegevens op een zinvolle manier te relateren en probeer inzichten te verkrijgen. Insights helpen uw klant om de cijfers te begrijpen en ook waarom ze van vitaal belang voor hen zijn.

Verbind SEO-resultaten met inkomsten

Dit is een van de lastigste aspecten van SEO. SEO kan u helpen de rangorde te beïnvloeden, organisch verkeer te beïnvloeden en een organisch gesprek te genereren. Het ultieme gesprek gebeurt offline. Als u wilt dat het offline gesprek organisch verkeer en inkomsten genereert, wilt u een doel instellen en waarde toevoegen aan uw gesprek.

Klanten begrijpen de waarde van klantwaarde voor de rest van het leven niet, en ze weten niet wat de gemiddelde slotkoers is en als deze informatie niet wordt gedeeld, zullen ze vertrekken. Het is beter dat u de SEO aansluit op de omzet, omdat veel klanten dit niet eens zouden zijn vanwege de kostenplaats in plaats van een winstcentrum, maar communicatie helpt uw ​​klant de geldwaarde te begrijpen.

Wees beschikbaar

Zelfs als u commentaren toevoegt en uw gegevens uitwerkt, zijn er bepaalde dingen die uitleg behoeven. Dit is de tijd dat klanten naar u op zoek gaan. Probeer beschikbaar te zijn en help hen de potentiële risico’s te begrijpen, anders verlies je mogelijk je klant.

No Comments

Post A Comment